Strategický plán rozvoje Studentské unie ČVUT – Tomáš Pícha
Tomáš Pícha
Master's thesis
Strategický plán rozvoje Studentské unie ČVUT
Anotácia:
Tato práce se věnuje vytvoření strategického plánu pro Studentskou unie ČVUT, neziskovou dobrovolnickou studentskou organizací. Práce stručně popisuje oblast neziskového sektoru, dobrovolnictví a tvoření strategických plánů v tomto prostředí. Je analyzováno vnitřní a vnější prostředí organizace. V rámci vnitřního prostředí je zkoumáno především poslání, vize a hodnoty organizace a následně se analýza …viacAbstract:
This Master's thesis aims to create a strategic plan for the Student Union of CTU, a non-profit volunteer student organization. The diploma thesis briefly describes the area of the non-profit sector, volunteering, and the creation of strategic plans in this environment. The internal and external environment of the organization is analyzed to create a strategy. The organization's mission, vision, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Podoba rozvoje členů brněnské pobočky studentské organizace AIESEC
Klaclová Klaclová -
Vliv organizační kultury na motivaci členů neziskové organizace
Michaela Šišková -
Identifikace silných a slabých stránek studentské organizace
Lorena Izabella Matei -
Human Resource Management v neziskové organizace Erasmus Student Network Liberec
Michaela Pelantová -
Motivace členů studentské neziskové organizace a jejich vztah k ní
Lucie Burdová -
Řízení lidských zdrojů ve studentské neziskové organizace Erasmus Student Network Czech Republic
Martin Zapletal -
Marketingová komunikace neziskové organizace Erasmus Student Network Ústí nad Labem
Kristýna FINKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká