Návrh strategie marketingového mixu vzdělávacích programů – Michaela Sztulová
Michaela Sztulová
Diplomová práce
Návrh strategie marketingového mixu vzdělávacích programů
Marketing Mix Strategy Design of the Training Programs
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie marketingového mixu vzdělávací instituce. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii marketingového mixu vzdělávacích programů tak, aby byla pro potenciálního zákazníka co nejvíce lákavá. Diplomová práce zahrnuje teorii, která definuje základní pojmy související s tématem diplomové práce, které je zaměřeno na marketing služeb, marketingový mix vzdělávacích …víceAbstract:
The master thesis is focused on marketing mix strategy suggestion of training programs. The aim of master thesis is suggestion a strategy marketing mix training programs so that a potential customer the most appealing. The master thesis includes theory, which defines the basic concepts related to the topic of the master thesis, which is focused on marketing services, marketing mix of training services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva