Young English Language Learners with special Educational Needs – Bc. et Bc. Hana Dopitová
Bc. et Bc. Hana Dopitová
Bachelor's thesis
Young English Language Learners with special Educational Needs
Young English Language Learners with special Educational Needs
Abstract:
Bakalářská práce Meeting the needs of Students with Special Educational Needs in Mixed Classrooms se zabývá problematikou výuky angličtiny u žáků se specifickými výukovými potřebami, a to ve smíšených třídách běžných základních škol. Práce je soustředěna na mladší žáky ve věku od šesti do jedenácti let. V praktické části práce je teorie konfrontována s praxí.Abstract:
Bachelor thesis Meeting the needs of Students with Special Educational Needs in Mixed Classrooms deals with the topic of teaching English to students with special educational needs in mixed classes in general elementary schools. The focus is on young learners - from six to eleven years old. The theory is compared with the practice in the practical part of the thesis.Keywords
Klíčová slova Specifické výukové potřeby specifické poruchy učení učitel výuka angličtiny alternativní přístup přístupy k výuce metody výuky angličtiny žák jako individualita. Keywords Special educational needs special learning difficulties teaching English alternative approach approaches to education English language teaching methods a student as an individual.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gkf1l/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2007
- Supervisor: Dr. Rita Chalmers Collins
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Vzdělávací potřeby žáků učebního oboru 69-51-H/01(kadeřník) se zaměřením na dostupnost výukových materiálů
Eva ZLÁMALOVÁ -
Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta
Katarína Soukup Bratinková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná