Young English Language Learners with special Educational Needs – Bc. et Bc. Hana Dopitová
Bc. et Bc. Hana Dopitová
Bakalářská práce
Young English Language Learners with special Educational Needs
Young English Language Learners with special Educational Needs
Anotace:
Bakalářská práce Meeting the needs of Students with Special Educational Needs in Mixed Classrooms se zabývá problematikou výuky angličtiny u žáků se specifickými výukovými potřebami, a to ve smíšených třídách běžných základních škol. Práce je soustředěna na mladší žáky ve věku od šesti do jedenácti let. V praktické části práce je teorie konfrontována s praxí.Abstract:
Bachelor thesis Meeting the needs of Students with Special Educational Needs in Mixed Classrooms deals with the topic of teaching English to students with special educational needs in mixed classes in general elementary schools. The focus is on young learners - from six to eleven years old. The theory is compared with the practice in the practical part of the thesis.Keywords
Klíčová slova Specifické výukové potřeby specifické poruchy učení učitel výuka angličtiny alternativní přístup přístupy k výuce metody výuky angličtiny žák jako individualita. Keywords Special educational needs special learning difficulties teaching English alternative approach approaches to education English language teaching methods a student as an individual.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkf1l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací potřeby žáků učebního oboru 69-51-H/01(kadeřník) se zaměřením na dostupnost výukových materiálů
Eva ZLÁMALOVÁ -
Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta
Katarína Soukup Bratinková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová