Pavla Fuková

Diplomová práce

Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy

Marketing Strategy of Bioproduct on the Example of a selected Firm
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na …více
Abstract:
The thesis is focused on organic foods segment. The aim is to monitor the situation on the Czech market and then identify ways to use organic products, organic food marketing to determine the specifics of the situation and compare our market with the European Union. Another part is to focus on biodynamic víno.cz company engaged in the sale of biodynamic wines in quality characterize this business and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2011
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Jan Šalamoun

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28482