Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy – Pavla Fuková
Pavla Fuková
Diplomová práce
Marketingová strategie bioproduktů na příkladu vybrané firmy
Marketing Strategy of Bioproduct on the Example of a selected Firm
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na segment biopotravin. Cílem je zmapovat situaci na českém trhu a následně identifikovat způsoby uplatnění bioproduktů, stanovit specifika marketingu biopotravin a porovnat situaci na našem trhu s Evropskou unií. Další částí je zaměření se na firmu Biodynamické víno.cz zabývající se prodejem vín v biodynamické kvalitě, charakterizovat tuto firmu a stanovit její pozici na …víceAbstract:
The thesis is focused on organic foods segment. The aim is to monitor the situation on the Czech market and then identify ways to use organic products, organic food marketing to determine the specifics of the situation and compare our market with the European Union. Another part is to focus on biodynamic víno.cz company engaged in the sale of biodynamic wines in quality characterize this business and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2011
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Jan Šalamoun
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28482
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová