Analýza chování zákazníků nákupního centra – Silvie Grulichová
Silvie Grulichová
Bakalářská práce
Analýza chování zákazníků nákupního centra
Customer Behaviour Analysis of the Shopping Centre
Anotace:
Nákupní centra jsou fenoménem současnosti. Lidé je navštěvují nejen kvůli nákupům, ale především kvůli zábavě. Je to jejich způsob trávení volného času. Bakalářská práce je zaměřena na chování zákazníků v nákupním centru, konkrétně Breda & Weinstein. Dané centrum je charakterizováno – jeho historie i současnost, dále pak prvky makroprostředí a trhu, které jej ovlivňují. Rovněž je nastíněna problematika …víceAbstract:
Shopping centers are a phenomenon of the present. People are attending centers not only because of purchases, but mostly for fun. It's their way of spending free time. Bachelor thesis is focused on customer behavior in a shopping center, namely Breda & Weinstein. The center is characterized - its history and present, as well as elements of the macroeconomic environment and market that affect it. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107766
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Development of mobile applications for online shopping
Aruzhan Zhuman -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Introduction of Robotic Process Automation in shared business services centers
Abilkaiyrkhan Zhanbyrbay -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Eliška Chybová -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Slobodan Ubović -
Koncentrace obchodních center v České republice
Martin Heřmánek