Současné vzdělávání a profese učitele střední školy – Jana Piňosová
Jana Piňosová
Bakalářská práce
Současné vzdělávání a profese učitele střední školy
Current education and a profession of secondary school teacher
Anotace:
V bakalářské práci bude pozornost věnována tématu dnešního vzdělávání s vazbou na profesi učitele střední školy. Cílem teoretické části bude definovat vzdělávací systém v ČR po roce 1989, popsat stupně a typy vzdělávání. Dále bude charakterizována učitelská profese, porovnávána její dřívější a stávající podoba. Následně bude analyzován významný dosavadní dokument Národní program rozvoje vzdělávání …víceAbstract:
The main focus of the theoretical part is to define the educational systém in the CR after 1989 and to describe stages and types of education. The next part deals whith characteristics of the profession of a teacher and comparison of this profession in the past and nowadays. The thessis also analyses a signifiacant dokument from 2002, called the Natioal programmme for development of education in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Učitelská profese jako sociální konstrukt
Irena HYNEČKOVÁ -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Fenomén feminizace učitelské profese v prostředí českého školského systému
Jakub Kahánek -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses u046n4 u046n4/2
30. 5. 2015