Nam Tran Trong

Bachelor's thesis

Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele

Phenomenon and its Influence on the Consumer Shopping Behaviour
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním fenoménem ROPO (Research Online – Purchase Offline) a jeho dopadem na spotřebitelské chování. Zkoumá faktory, které spotřebitele vedou k tomuto postupu při nakupování. Dále zkoumá vliv uživatelských recenzí během nákupního rozhodování. V literárním přehledu jsou popsány jednotlivé fáze ROPO efektu. Vlastní práce se věnuje zpracování dat zdotazníkového šetření …more
Abstract:
The thesis deals with the phenomenon of the shopping behaviour ROPO (Research Online – Purchase Offline) and its impact on the consumer behaviour. Examines factors which lead consumer to use this approach when shopping. Furthermore, it also examines the influence of user reviews during the buying decision process. In literature review are described individual phases of the ROPO effect. The thesis itself …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
  • Reader: Marcela Tuzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta