Slevové portály v oblasti restauračních zařízení – Bc. Kateřina Popelová
Bc. Kateřina Popelová
Diplomová práce
Slevové portály v oblasti restauračních zařízení
Discount Portals in Restaurants Sector
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit doporučení pro restaurační zařízení před vstupem na slevové portály. Návrh doporučení vznikne na základě zpracování a analýzy dat z kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Kvalitativní výzkum byl zpracován individuálními rozhovory s majiteli a personálem pěti vybraných restaurací v České republice. Kvantitativní výzkum o spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create recommendations for restaurants before entering the discount portals. The draft recommendation emerges from the data processing and analysis of qualitative and quantitative marketing research. Qualitative research was elaborated own individual interviews with the owners and staff of three selected restaurants in the Czech Republic. Quantitative research on customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová komunikace restauračního zařízení
Soňa Paldusová -
Provozní studie stravovacího zařízení (restaurační forma)
Kateřina Petráňová -
Marketingový mix vybraného restauračního zařízení
Michaela Mühlová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková -
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Jana Šidlová -
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Jana Mazánková -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová
Název
Vložil
Vloženo
Práva