Bc. Anna Sviridova

Bachelor's thesis

Využití sociálních médií pro osobní branding

The Use of Social Media for Personal Branding
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií pro osobní branding. Zkoumá, zda je každý uživatel sociálních sítí vlastníkem osobního brandu. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy týkající se osobní značky a jejích prvků. Dále jsou řešeny pojmy jako sociální média a sociální sítě, pojednává se o typech internetových platforem a možnostech rozvoje osobní značky na nich. V praktické části …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of social media for personal branding. It examines whether each user of social networks is the owner of a personal brand. The theoretical part explains the basic concepts related to the personal branding and its elements. Furthermore, concepts such as social media and social networks are addressed, the types of internet platforms and the possibilities of developing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní