Bc. Anna Sviridova

Bakalářská práce

Využití sociálních médií pro osobní branding

The Use of Social Media for Personal Branding
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií pro osobní branding. Zkoumá, zda je každý uživatel sociálních sítí vlastníkem osobního brandu. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy týkající se osobní značky a jejích prvků. Dále jsou řešeny pojmy jako sociální média a sociální sítě, pojednává se o typech internetových platforem a možnostech rozvoje osobní značky na nich. V praktické části …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of social media for personal branding. It examines whether each user of social networks is the owner of a personal brand. The theoretical part explains the basic concepts related to the personal branding and its elements. Furthermore, concepts such as social media and social networks are addressed, the types of internet platforms and the possibilities of developing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní