Možnosti individuálního přístupu a rozvoje potenciálu žáka ve školním vzdělávání z pohledu učitelů prvního stupně základní školy – Mgr. Barbora Salajková
Mgr. Barbora Salajková
Bakalářská práce
Možnosti individuálního přístupu a rozvoje potenciálu žáka ve školním vzdělávání z pohledu učitelů prvního stupně základní školy
The possibilities of the individual approach and the development of potencial of the pupil in school education from the perspective of teachers at primary schools
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi školního vzdělávání využívat formy a metody vyučování, které jsou v souladu s individuálním přístupem k dítěti a rozvojem jeho potenciálu. Práce je reakcína uváděné výhody a nevýhody školního vzdělávání oproti domácímu vzdělávání. Popisuje historii, podmínky a průběh domácího vzdělávání, zejména v České republice. Věnuje se uváděným výhodám a nevýhodám domácího a školního …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities of school education to use teaching methods and forms, which are consists with an individual approach to child and development its potential. The thesis is reaction to the reported advantages and disadvantages of school education versus homeschooling. It describes the history, conditions and course of homeschooling, especially in the Czech Republic. Next part …víceKlíčová slova
Domácí vzdělávání individuální přístup školní vzdělávání výhody a nevýhody domácího vzdělávání a školního vzdělávání kvalitativní výzkum organizační formy vzdělávání home schooling individual approach school education the advantages and disadvantages of home education and school education qualitative research form of education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dvqbs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALAJKOVÁ, Barbora. \textit{Možnosti individuálního přístupu a rozvoje potenciálu žáka ve školním vzdělávání z pohledu učitelů prvního stupně základní školy}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/u0lxt5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Impact of effective controllership on the financial performance and position of the business. Evidence from Azerbaijan
Osman Askarov -
The impact of ERP system on financial accounting and reporting cycles of the company. Evidence from Ghana
Barikat Hamisu -
Impact of work from home culture during covid pandemic period in IT sector in India
Maheshwaran Kaliappan -
Home office productivity since COVID-19 . A case study of the Icon Communications Centre
Breiner Alex Urrego -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
A Cross-Cultural Analysis of Literature Education in Czech and American Middle School
Kateřina Glučová -
Parents’ Home Involvement for Children’s School Achievement: Case of Shan Parents, Socialization and Cultural Capital influence Children’s education in Chiang mai, Thailand
Amphika Ananta