Vliv reklamy společnosti Papilonia s.r.o. na zákazníka – Vladěna Durníková
Vladěna Durníková
Bachelor's thesis
Vliv reklamy společnosti Papilonia s.r.o. na zákazníka
Influence of advertising of Papilonia s.r.o. on the customer
Abstract:
Durníková, V. Vliv reklamy společnosti Papilonia s.r.o na zákazníka. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce řeší vliv reklamy na zákazníka na společnost Papilonia. Cílem práce je zjistit, jaký má vliv současná reklama Papilonie na zákazníka. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretická a výzkumná. V teoretické části je popsána reklama, psychologie reklamy …moreAbstract:
Durníková, V. Influence of advertising of Papilonia s.r.o. on the customer. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2023. This bachelor thesis deals with the influence of advertising on the customer of the company Papilonia. The aim of the thesis is to find out the effect of Papilonia's current advertising on the customer. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Reader: Martin Lakomý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DURNÍKOVÁ, Vladěna. \textit{Vliv reklamy společnosti Papilonia s.r.o. na zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/u0njzs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech