Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop – Jitka CHEJNOVÁ
Jitka CHEJNOVÁ
Bachelor's thesis
Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop
Content stategy of the MaJa Petshop
Anotácia:
Obsahový marketing napomáhá značkám získávat zákazníky, tvořit si s nimi bližší vztah, informovat je a přesvědčovat je k nákupním rozhodnutím. Literatura se shoduje na důležitosti sdílení relevantních informací podle přání zákazníků ve správném čase, s prvky CTA a hashtagy. Cílem práce je navrhnout a otestovat obsahovou strategii pro komunikaci obchodu MaJa Petshop na sociálních sítích, jež napomůže …viacAbstract:
Content marketing helps brands to get customers, make a closer relationship with them, inform them and to convince them to make a purchase decision. There is an agreement in liturature on importance of sharing relevant information made by customers' wishes in the right time, with the CTA and hashtag elements. The objective of this thesis is to propose and test the content stategy of the MaJa Petshop …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHEJNOVÁ, Jitka. \textit{Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/u15wc4/.
Jak správně citovat práci
CHEJNOVÁ, Jitka. Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Marketingová strategie webového portálu učsetu.cz
Alena Hloušková -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová -
Marketingová strategie firmy Epic Ride
Matěj Surkoš -
Marketingová strategie vybraného podniku
Marie Turková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková -
Obsahová strategie vybraného podniku
Dominik Mašek