Markéta URBANOVÁ

Bachelor's thesis

Přeshraniční marketingové aktivity v česko-německém pohraničí

Cross-border marketing activities in the Czech-German border region
Abstract:
Tato práce je zaměřena na analýzu přeshraničních marketingových aktivit v česko-německém pohraničí. Cílem bylo analyzovat přeshraniční marketingové aktivity subjektů a nákupní chování zákazníků (českých v Německu a německých v Česku). Autorka v práci představila základní kulturní rozdíly Česka a Německa. Dále porovnala marketingové aktivity subjektů působících v pohraničí. Po srovnání marketingových …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on analysis Cross-border marketing activities in the Czech-German border region. The aim was to analyze the cross-border marketing activities and shopping behaviour of customers (Czech in Germany and German in the Czech Republic). The author presented basic cultural differences between the Czech Republic and Germany. After the comparison of marketing activities of selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

URBANOVÁ, Markéta. Přeshraniční marketingové aktivity v česko-německém pohraničí. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management

Theses on a related topic