Webové stránky hotelov ako fungujúci predajný kanál – Ing. Viktor Bučko
Ing. Viktor Bučko
Diplomová práce
Webové stránky hotelov ako fungujúci predajný kanál
Hotel Website as a Sale Channel
Abstract:
Viktor Bučko Hotel web sites as functional sales channel Thesis The Institut of Hospitality Management in Prague 8, Ltd Prague 2014 Number of pages 74 “ Hotel web sites as functional sales channel ” as the subject of my thesis consists of two parts. Theoretical part, which content are short information about history, basic data, services, communication, forms of communication and users' protection …víceAbstract:
Viktor Bučko Webové stránky hotelov ako fungujúci predajný kanál Diplomová práca Vysoká škola hotelová v Prahe 8, spol. s r.o. Praha 2014 Počet strán 74. Diplomová práca s názvom „Webové stránky hotelov ako fungujúci predajný kanál“ sa skladá z teoretickej časti, ktorej obsahom sú krátke informácie o histórii, základných údajoch, službách, komunikácii, nepísaných formách komunikácie ako aj o ochrane …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13580/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUČKO, Viktor. \textit{Webové stránky hotelov ako fungujúci predajný kanál}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/u1bp0y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová