Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře – Natálie Jarošová
Natálie Jarošová
Bakalářská práce
Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
Influencer marketing in perspective of critical approaches in consumer culture
Anotace:
Práce se věnuje influencer marketingu se zaměřením na platformu YouTube a propagaci kosmetických produktů. Specifika influencer marketingu jsou zkoumána na vybraném vzorku youtuberů a youtuberek, a to s důrazem na to, jak verbálnísložky komunikace reprodukují vybrané aspekty konzumerismu. Cílem práce tak je postihnout, jaký vztah ke spotřebě a spotřebnímu chování, jakou spotřebitelskou identitu youtubeři …víceAbstract:
The aim of this work is to characterize beauty influencers on the YouTube platform in terms of their consumer behavior. In the theoretical part of this work, the topics of influencer marketing and consumerism, including the key typology of "faces" of the consumer, will be analyzed. In the empirical part, an interpretive analysis of beauty youtubers will be presented, in the sense of identifying those …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81411
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81411
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth
Anna Latifová -
Estetizace jako komunikační strategie v reklamní komunikaci
Lenka Švecová -
Kryptoanalýza historických šifer
Lukáš Havrlant -
Pornography and Sexual Consumerism
Dmytro Ananiev -
Pornography and Sexual Consumerism
Vira Savenko -
American Consumerism of the 1950s and the Beat Generation
Barbora Bičišťová -
The Flapper and American Consumerism in Selected Works of F. Scott Fitzgerald
Dominika Szelongová -
Political Consumerism towards International Companies That Left or Remained in Russia after the Invasion of Ukraine: The European Consumers’ Perspective
Kseniia Gerashchenko