Natálie Jarošová

Bachelor's thesis

Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře

Influencer marketing in perspective of critical approaches in consumer culture
Anotácia:
Práce se věnuje influencer marketingu se zaměřením na platformu YouTube a propagaci kosmetických produktů. Specifika influencer marketingu jsou zkoumána na vybraném vzorku youtuberů a youtuberek, a to s důrazem na to, jak verbálnísložky komunikace reprodukují vybrané aspekty konzumerismu. Cílem práce tak je postihnout, jaký vztah ke spotřebě a spotřebnímu chování, jakou spotřebitelskou identitu youtubeři …viac
Abstract:
The aim of this work is to characterize beauty influencers on the YouTube platform in terms of their consumer behavior. In the theoretical part of this work, the topics of influencer marketing and consumerism, including the key typology of "faces" of the consumer, will be analyzed. In the empirical part, an interpretive analysis of beauty youtubers will be presented, in the sense of identifying those …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
  • Vedúci: Michal Šimůnek
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81411