Ing. Ondřej Slavík
Bakalářská práce
Studio Pixar a hyperrealita
Studio Pixar and hyperreality
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je hyperrealita v animovaných dílech studia Pixar. Práce analyzuje prostředí mainstreamové animované tvorby, její vznik, historii i vztah animace k hranému filmu. Porovnává různé definice animace a jejich kontexty. Hyperrealitou v animaci se zabývá zejména ve spojení s novými technologiemi a analyzuje vliv těchto technologií na vývoj hyperreality. V rámci těchto nových …víceAbstract:
The main theme of this bachelor’s thesis is hyperreality in the Pixar’s animated production. Thesis analyzes the mainstream animation, its origins, history and relation to the feature film. It compares the different definitions of animation and their contexts. This thesis deals with animation mainly in connection with new technologies and analyzes the impact of technology on the development of hyperreality …víceKlíčová slova
animace animovaný film hyperrealita nová média definice animace CGI počítačová grafika virtualita digitalizace animační médium 2D animace 3D animace Pixar Disney 3D obraz Toy Story Ratatouille Up! historie animace animation animated film hyperreality new media animation definition computer graphics virtuality animation media 3D animation animation history
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jxx27/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. František Kůst
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Steganography for Computer Graphics
Richard Gono -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Arc-Based Vector Graphics Editor
Ondřej Tesáček -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Swing Talks - Projekt animace historie swingu a jeho vlivu na společnost 20. – 40. let 20. století v USA
Štěpán Jordánek