Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke – Zsolt Sándor
Zsolt Sándor
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Marketing communication and marketing strategy of a hungary bank
Abstract:
The dissertation is focused on the Erste Bank’s marketing strategy and marketing communication in Hungary. The introduction section outlines the skills that bank marketing and marketing strategy is absolutely necessary for the activity. To determine the Bank strategic objectives a concept is need to be prepared, which is considering the external and internal factors and offering a wide range of products …viacAbstract:
Témou mojej práce je využívanie marketingovej stratégie a marketingovej komunikácie v jednej z maďarských bánk, menovite Erste Bank. Úvodná časť opisuje tie teoretické znalosti, ktoré sú neodmysliteľne potrebné na realizáciu činnosti bankového marketingu. Pri stanovovaní cieľov stratégie bánk je potrebné vypracovať takú koncepciu, ktorá má pri vzatí do úvahy vnútorných a vonkajších okolností za následok …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gj589/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedúci: Dr. László Simig
- Oponent: Ing. Miroslav Krabec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Porovnanie marketingových stratégií Erste Bank a Unicredit Bank v Maďarsku
Szilárd László Birk -
Stratégia rozvoja bánk v medzinárodnom prostredí
Katarína Vojtušová -
Pozícia banky na bankovom trhu
Katarína Farkašová -
Európska centrálna banka - stratégia, funkcie a nástroje
Katarína Kubecová