Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. – Bc. Tomáš Kasárník
Bc. Tomáš Kasárník
Master's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
Analysis of factors influencing consumer behavior on the beer market
Abstract:
KASÁRNÍK, T. Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. Diplomová práce. Brno: FRRMS MENDELU, 2019.Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na trhu piva v České republice. Cílem práce bylo tyto vlivy identifikovat. Také byly zjištěny faktory, jež konzumenty ovlivňují při výběru restauračních zařízení za účelem konzumace piva. Rovněž byly představeny …moreAbstract:
KASÁRNÍK, T. Analysis of factors influencing consumer behavior on the beer market. Thesis. Brno: FRRMS MENDELU, 2019This thesis deals with factors that influence consumer behaviour on the beer market in the Czech Republic. The aim of this thesis was to identify these factors. Factors influencing consumers when choosing restaurants for beer consumption were also identified. Current trends in this market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASÁRNÍK, Tomáš. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/u21gjd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Theses on a related topic
-
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar