Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. – Bc. Tomáš Kasárník
Bc. Tomáš Kasárník
Master's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
Analysis of factors influencing consumer behavior on the beer market
Anotácia:
KASÁRNÍK, T. Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. Diplomová práce. Brno: FRRMS MENDELU, 2019.Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na trhu piva v České republice. Cílem práce bylo tyto vlivy identifikovat. Také byly zjištěny faktory, jež konzumenty ovlivňují při výběru restauračních zařízení za účelem konzumace piva. Rovněž byly představeny …viacAbstract:
KASÁRNÍK, T. Analysis of factors influencing consumer behavior on the beer market. Thesis. Brno: FRRMS MENDELU, 2019This thesis deals with factors that influence consumer behaviour on the beer market in the Czech Republic. The aim of this thesis was to identify these factors. Factors influencing consumers when choosing restaurants for beer consumption were also identified. Current trends in this market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASÁRNÍK, Tomáš. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/u21gjd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Práce na příbuzné téma
-
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar