Bc. Zbyněk HLOUS

Master's thesis

Branding organizace destinačního marketingu

Branding of destination marketing organization
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na problematiku brandingu organizace destinačního marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu. První kapitola je věnována přehledu řešené problematiky, konkrétněji se zaobírá destinací, destinačním managementem/marketingem, organizacemi destinačního marketingu, brandingem, marketingovým mixem destinace a marketingovou komunikací destinace. Po stručném představení …more
Abstract:
The presented master thesis is focused on the issue of branding of destination marketing organization of South Bohemian Tourism Bureau. The first chapter is devoted to an overview of the issues addressed, more specifically it deals with the destination, destination management/marketing, destination marketing organizations, branding, destination marketing mix and destination marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HLOUS, Zbyněk. Branding organizace destinačního marketingu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/