Bc. Zbyněk HLOUS
Master's thesis
Branding organizace destinačního marketingu
Branding of destination marketing organization
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na problematiku brandingu organizace destinačního marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu. První kapitola je věnována přehledu řešené problematiky, konkrétněji se zaobírá destinací, destinačním managementem/marketingem, organizacemi destinačního marketingu, brandingem, marketingovým mixem destinace a marketingovou komunikací destinace. Po stručném představení …moreAbstract:
The presented master thesis is focused on the issue of branding of destination marketing organization of South Bohemian Tourism Bureau. The first chapter is devoted to an overview of the issues addressed, more specifically it deals with the destination, destination management/marketing, destination marketing organizations, branding, destination marketing mix and destination marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLOUS, Zbyněk. Branding organizace destinačního marketingu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vývoj cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jiří Pejchar -
Potenciál rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Kateřina VRBOVÁ -
Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace cestovního ruchu
Markéta VURMOVÁ -
Rozvoj cestovního ruchu v Jihočeském kraji a Horním Rakousku
Simona HARAZÍMOVÁ -
Řízení rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jana NOVOTNÁ -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Ameriky
Iveta ŠKRLETOVÁ -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko