Branding organizace destinačního marketingu – Bc. Zbyněk HLOUS
Bc. Zbyněk HLOUS
Diplomová práce
Branding organizace destinačního marketingu
Branding of destination marketing organization
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na problematiku brandingu organizace destinačního marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu. První kapitola je věnována přehledu řešené problematiky, konkrétněji se zaobírá destinací, destinačním managementem/marketingem, organizacemi destinačního marketingu, brandingem, marketingovým mixem destinace a marketingovou komunikací destinace. Po stručném představení …víceAbstract:
The presented master thesis is focused on the issue of branding of destination marketing organization of South Bohemian Tourism Bureau. The first chapter is devoted to an overview of the issues addressed, more specifically it deals with the destination, destination management/marketing, destination marketing organizations, branding, destination marketing mix and destination marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLOUS, Zbyněk. Branding organizace destinačního marketingu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jiří Pejchar -
Potenciál rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Kateřina VRBOVÁ -
Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace cestovního ruchu
Markéta VURMOVÁ -
Rozvoj cestovního ruchu v Jihočeském kraji a Horním Rakousku
Simona HARAZÍMOVÁ -
Řízení rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jana NOVOTNÁ -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Ameriky
Iveta ŠKRLETOVÁ -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko