Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize – Ing. Alena Kšádová
Ing. Alena Kšádová
Bakalářská práce
Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize
Development of marketing strategy in order to keep sales and employment level in retail network
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit účinnou marketingovou strategii za účelem udržení obratu a zaměstnanosti firmy v období krize. Sledovaná firma se zabývá maloobchodním prodejem značkového oblečení a čelí obrovskému konkurenčnímu tlaku, který na tomto poli je. Práce tedy vychází z každodenních poznatků a z reálné situace na trhu. Navržená marketingová strategie má napomoci objektivně stanovit …víceAbstract:
This thesis has the aim to create an effective marketing strategy in order to keep sales and employment of the company in the crisis. The company deals with retail of branded clothing and face enormous competitive pressure, which in this field is. The work is based on everyday knowledge and the real market situation. The marketing strategy will help to objectively determine the existing strengths and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x3lqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Milan Klégr
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŠÁDOVÁ, Alena. \textit{Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/u2apsv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová