Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize – Ing. Alena Kšádová
Ing. Alena Kšádová
Bachelor's thesis
Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize
Development of marketing strategy in order to keep sales and employment level in retail network
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit účinnou marketingovou strategii za účelem udržení obratu a zaměstnanosti firmy v období krize. Sledovaná firma se zabývá maloobchodním prodejem značkového oblečení a čelí obrovskému konkurenčnímu tlaku, který na tomto poli je. Práce tedy vychází z každodenních poznatků a z reálné situace na trhu. Navržená marketingová strategie má napomoci objektivně stanovit …moreAbstract:
This thesis has the aim to create an effective marketing strategy in order to keep sales and employment of the company in the crisis. The company deals with retail of branded clothing and face enormous competitive pressure, which in this field is. The work is based on everyday knowledge and the real market situation. The marketing strategy will help to objectively determine the existing strengths and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x3lqa/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Milan Klégr
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŠÁDOVÁ, Alena. \textit{Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/u2apsv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová