Ing. Alena Kšádová

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové strategie za účelem udržení obratu a zaměstnanosti maloobchodní sítě v období krize

Development of marketing strategy in order to keep sales and employment level in retail network
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit účinnou marketingovou strategii za účelem udržení obratu a zaměstnanosti firmy v období krize. Sledovaná firma se zabývá maloobchodním prodejem značkového oblečení a čelí obrovskému konkurenčnímu tlaku, který na tomto poli je. Práce tedy vychází z každodenních poznatků a z reálné situace na trhu. Navržená marketingová strategie má napomoci objektivně stanovit …more
Abstract:
This thesis has the aim to create an effective marketing strategy in order to keep sales and employment of the company in the crisis. The company deals with retail of branded clothing and face enormous competitive pressure, which in this field is. The work is based on everyday knowledge and the real market situation. The marketing strategy will help to objectively determine the existing strengths and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Milan Klégr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní