Marketingová strategie Izonex Group s.r.o. – Bc. Roman Petruška
Bc. Roman Petruška
Master's thesis
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Marketing strategy of Izonex Group s.r.o.
Abstract:
Cílem práce je vytvoření marketingové strategie Izonex Group s.r.o. a následné doporučení pro zlepšení pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů marketingu, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, tvorby marketingové strategie. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti, analýzy, které vykreslují současnou situaci podniku. V práci je zkoumáno vnější prostředí díky …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for Izonex Group s.r.o. and subsequent recommendations for improving the market position. The theoretical part is focused on defining the concepts of marketing, analysis of external and internal environment, creating a marketing strategy. The practical part contains an introduction of the selected company, analyzes that show the current situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/a9pfu/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková