Bc. Roman Petruška

Master's thesis

Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.

Marketing strategy of Izonex Group s.r.o.
Abstract:
Cílem práce je vytvoření marketingové strategie Izonex Group s.r.o. a následné doporučení pro zlepšení pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů marketingu, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, tvorby marketingové strategie. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti, analýzy, které vykreslují současnou situaci podniku. V práci je zkoumáno vnější prostředí díky …more
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for Izonex Group s.r.o. and subsequent recommendations for improving the market position. The theoretical part is focused on defining the concepts of marketing, analysis of external and internal environment, creating a marketing strategy. The practical part contains an introduction of the selected company, analyzes that show the current situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management