Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo – Jindřich BENKO
Jindřich BENKO
Bachelor's thesis
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Creative advertising strategies in czech TV commercials for beer
Abstract:
Kreativní reklamní strategie je jedním z faktorů úspěšné reklamy. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na pivo. Teoretická část nabízí náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část analyzuje reklamní kampaně v českém prostředí …moreAbstract:
Creative advertising strategy is one of the factors of successful commercial. It consists of five parts that interact with each other and together they make commercial successful and original. This thesis deals with advertising strategy in Czech television commercials for beer. The theoretical part offers insight to general principles of this issue. The practical part analyzes advertising campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier:
18734
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENKO, Jindřich. \textit{Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/u2gavw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENKO, Jindřich. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ