Tvorba typografického manuálu konkrétní značky – Soňa Smejkalová, DiS.
Soňa Smejkalová, DiS.
Bachelor's thesis
Tvorba typografického manuálu konkrétní značky
Specific brand typographic manual
Abstract:
SMEJKALOVÁ, Soňa. Tvorba typografického manuálu konkrétní značky. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 64 stran. Bakalářská práce s názvem Tvorba typografického manuálu konkrétní značky se zabývá jednotným vizuálním stylem a prvky, které s vizuálním stylem souvisí. Tato práce si klade za cíl vytvoření jednotného vizuálního stylu konkrétní značky pro potencionálního zájemce o převzetí …moreAbstract:
Bachelor thesis titled Typographic manual deals with specific brands unified visual style and elements that relate to the visual style. This work aims to create a unique visual style of a particular brand for a potential candidate to take charge of the whole concept. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with how the organization should communicate within themselves and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Proměna corporate identity a značky Kofola
Monika VOSTATKOVÁ