Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách – Radek Štekl
Radek Štekl
Bachelor's thesis
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
Brandmarks and Brands in Industrial Companies
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definovat obchodní značky, loga a účel jejich zavádění, zaměřit se na možnosti ochrany značky a nakonec zhodnotit užití obchodních značek v praxi průmyslových firem. V první části práce je věnována pozornost popisu značky, jejím řízení, účelem proč zavádíme značku a následným budováním a oceňováním značky. Druhá část práce je zaměřena na ochranu značky. Třetí část se zaobírá …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define trademarks, logos and purpose of their introduction, focus on brand protection options, and finally evaluate the use of trademarks in the practice of industrial companies. The first part is given to attention description of the brand, its management, the purpose of why we are introducing the brand and then building and brand valuation. The second part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/101146
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2013
- Supervisor: Martin Koudela
- Reader: Kateřina Kudělková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEKL, Radek. \textit{Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Available from: https://theses.cz/id/u2oonw/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Specific requirements for the skills of a quality department worker in business practice-need analysis for the 21st century
Ivan Popov -
Význam a role loga v marketingové komunikaci
Weisová Weisová -
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
Svetlana Farkašová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot
Michaela Malá -
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Šárka Zapletalová -
Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků
Hai Yen Luong -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Radka Mrňáková