De derde golf van koffie in Nederland en Tsjechië – Markéta ZLÁMALOVÁ
Markéta ZLÁMALOVÁ
Bakalářská práce
De derde golf van koffie in Nederland en Tsjechië
The third wave coffee in the Netherlands and the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem třetí kávová vlna v Nizozemsku a České republice. Práce je zaměřena i na pojem výběrová káva, který s třetí kávovou vlnou úzce souvisí. Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři tuto problematiku, která je v moderní době velkým trendem a podle mého názoru nedostatečně zpracována. Práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. První kapitola pojednává o historii …víceAbstract:
This bachelor thesis covers the topic of the third wave coffee in the Netherlands and the Czech Republic. The thesis also deals with the topic Specialty coffee which is closely related to the third wave coffee. The main aim of this bachelor thesis is to introduce the reader to this issue which has become a modern trend and is in my opinion insufficiently assembled. The thesis is divided into four main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Knap-Dlouhá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZLÁMALOVÁ, Markéta. De derde golf van koffie in Nederland en Tsjechië. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Praktická nizozemská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Třetí kávové vlny na obchod s kávou
Bich Ngoc Nguyen -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Faktory související s nárůstem počtu singlů narozených v generaci Y v České republice
Jaroslav Ševeček -
Odborné vzdělávání příslušníků Hasičského záchranného sboru
Jiří Kusý -
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Petra Bočková -
Komparace direct trade a fair trade
Robin Rolenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva