Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku – Filip Matěj
Filip Matěj
Bachelor's thesis
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Websites and Social Networks as a Marketing Tool in a Gastronomic Business
Abstract:
V mé práci poukazuji na vliv sociálních médií a internetového marketingu na gastronomický podnik. Tvorbou nových webových stránek a vytvořením profilů podniku na sociálních sítích chci zlepšit vizitku podniku, díky které by mohl získat nové potencionální zákazníky, jelikož se prezentuje hlavně na webu. Sociální sítě se staly již nedílnou součástí našich životů, proto nás v jisté míře i ovlivňují. Dalo …moreAbstract:
In my work I point out the influence of social media and internet marketing on the gastronomic business. By creating new websites and creating business profiles on social networks, I want to improve the business card that could help me attract new potential customers by presenting itself mainly on the web. Social networks have become an integral part of our lives, which is why they influence us to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJ, Filip. \textit{Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2020. Available from: https://theses.cz/id/u2zdwa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Matěj, Filip. Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Webový prohlížeč pro seniory
Tuan Ninh Nguyen -
Běhová prostředí pro testování činnosti rozšíření pro webový prohlížeč
Jana Petráňová -
Webový prohlížeč reportů analýzy zdrojových kódů
Jakub Dolejší -
Webový prohlížeč audio/video záznamů přednášek: převod prohlížeče na MySQL databázi
Jakub Janovič -
Google Chrome jako nejúspěšnější webový prohlížeč současnosti?
Zuzana Drimlová -
PKI profily pro webové prohlížeče
Jiří Bartošík -
Webový prohlížeč pro Squeak Smalltalk
Martin Šlemr -
Vývoj uživatelského rozhraní pro webový prohlížeč pro nevidomé
Jan Charvát
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Najman, M.
21/4/2020