Marketingový výzkum společnosti Mary Kay ve Žďáře nad Sázavou – Veronika Poulová
Veronika Poulová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum společnosti Mary Kay ve Žďáře nad Sázavou
The marketing research of Mary Kay company for selected areas
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je analýza o společnosti Mary Kay se zaměřením na spokojenost zákazníků s touto značkou. Díky dotazníkovému šetření jsem získala informace o povědomí obyvatel a jejich celkovém pohledu na péči o pleť, na základě kterých jsem připravila doporučení společnosti, jak zlepšit svoji propagaci.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.