Analýza trendov a vplyv zľavových portálov na rozvoj a kvalitu penziónu a reštaurácie TATRA INN Čadca. – Ing. Zuzana Plechová, MBA
Ing. Zuzana Plechová, MBA
Bakalářská práce
Analýza trendov a vplyv zľavových portálov na rozvoj a kvalitu penziónu a reštaurácie TATRA INN Čadca.
Anotace:
Bakalárska práca „Analýza trendov a vplyv zľavových portálov na rozvoj a kvalitu penziónu TATRA INN“ je zameraná na spracovanie aktuálnych informácii o zľavových portáloch a súčasných trendoch, ktoré majú vplyv na rozvoj, kvalitu a konkurencieschopnosť podniku. Práca je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Súčasťou praktickej časti je i časť návrhová. V rámci teoretickej časti sú definované …víceAbstract:
Theses „Trend analysis and influence od discount portals for development and quality of guest house and restaurant TATRA INN Čadca“ is focused on processing actual information about discount portals, which might have influence on development, quality and competitive advantage of company. A thesis consists of theoretical and practical part. Part of practical part is part propositional. Aim of theoretical …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/u3eb8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLECHOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza trendov a vplyv zľavových portálov na rozvoj a kvalitu penziónu a reštaurácie TATRA INN Čadca.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/u3eb8m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
GHCR
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Stratégia tvorby cien v oblasti stravovania
Petra Soósová -
Zhodnocenie postavenie vybratého podniku na trhu
Zuzana Lušňaková -
Průzkum Ukrajinského trhu pro firmu MBB Hubfix
Michal KRAMARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mrkvová, K.
12. 5. 2019