Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku – Petr Balej
Petr Balej
Bachelor's thesis
Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku
Quality Management of Wholesale Dealers' Work as Means of Increasing the Productivity of Enterprise
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku“ je stanovit, jak řízení efektivity v obchodním jednání přispívá k celkovým výsledkům firmy. Práce hledá metodu pro stanovení finančního přínosu pro firmu. Zkoumaná obchodní efektivita se dále přirovnává k efektivitě výroby s cílem odvodit podobný proces hlídání kvality i v obchodní práci. Cílem …moreAbstract:
The bachelor thesis "Quality Management of Wholesale Dealers´ Work as Means of Increasing the Productivity of Enterprise" focus on determining how the management of efficiency in business negotiations contribute to the overall results of an enterprise. The thesis seeks a method for determining its financial benefit for a company. Besides, in order to derive the quality monitoring technique, the efficiency …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/il75t/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: Ing. Ludvík Filip
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza obratového cyklu v potravinářském řetězci
Kristýna Kostihová -
Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Josef SUCHOMEL -
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
Miroslava Solárová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Zvýšení efektivity výrobního podniku pomocí technologií Průmyslu 4.0.
Nela Kourková