Li Li Luu
Bakalářská práce
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Employer Brand of PwC Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky zaměstnavatele. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit nástroje, které společnost PwC využívá k budování své značky zaměstnavatele. Prvním dílčím cílem je shrnout základní teoretická východiska zkoumané problematiky. Druhým dílčím cílem je zjistit, jak studenti vnímají společnost PwC jako zaměstnavatele. Teoretická část poskytuje komparaci …víceAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on the issue of employer branding. The main objective of the thesis is to analyse and evaluate the tools that PwC uses to build its employer brand. The first sub-objective is to summarize the basic theoretical background of the issue. The second sub-objective is to find out how students perceive PwC as an employer. The theoretical part provides a comparison of theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Marcela Palíšková
- Oponent: Otakar Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu
Maria Samatova -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Interactions between Leadership Styles and Person-Organization Value Fit on Employee Performance: Case by Sri Lanka and Czech Republic
Kusuma Wijesinghe AMBAGAHAKANDE GAMARALALAGE -
Cross-cultural Management: the Strength of People-oriented Culture in Dynamic Environment
Marina Kim -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná