Li Li Luu
Bachelor's thesis
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Employer Brand of PwC Czech Republic s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky zaměstnavatele. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit nástroje, které společnost PwC využívá k budování své značky zaměstnavatele. Prvním dílčím cílem je shrnout základní teoretická východiska zkoumané problematiky. Druhým dílčím cílem je zjistit, jak studenti vnímají společnost PwC jako zaměstnavatele. Teoretická část poskytuje komparaci …moreAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on the issue of employer branding. The main objective of the thesis is to analyse and evaluate the tools that PwC uses to build its employer brand. The first sub-objective is to summarize the basic theoretical background of the issue. The second sub-objective is to find out how students perceive PwC as an employer. The theoretical part provides a comparison of theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90286
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Marcela Palíšková
- Reader: Otakar Němec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu
Maria Samatova -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Interactions between Leadership Styles and Person-Organization Value Fit on Employee Performance: Case by Sri Lanka and Czech Republic
Kusuma Wijesinghe AMBAGAHAKANDE GAMARALALAGE -
Cross-cultural Management: the Strength of People-oriented Culture in Dynamic Environment
Marina Kim -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná