Design zaměřený na uživatele u webu neziskové organizace – Bc. Petr Hlubina
Bc. Petr Hlubina
Bachelor's thesis
Design zaměřený na uživatele u webu neziskové organizace
User-centered Design for Non-governmental Organization Website
Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje návrh a následné testování prototypu webu pro neziskovou organizaci aplikováním přístupu designu zaměřeného na uživatele. Práce popisuje komplexní proces návrhu od úvodního seznámení s projektem, přes uživatelský výzkum, návrh person a návrh obsahové strategie webu, až po samotný návrh prototypu a následné uživatelské testování jeho použitelnosti.Abstract:
The thesis contains design and testing of prototypes for NGO website, using the user-centered design approach. The thesis describes complexity of designing process including initial brief, user research, persona modeling, designing content strategy, designing prototypes and usability testing.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qoktm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: RNDr. Tomáš Obšívač
- Oponent: Mgr. Pavel Hamřík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Proces návrhu prototypu webu Ústřední knihovny FF MU v redakčním systému Umbraco
Marek Malík -
Návrh prototypu webové aplikace pro správu permanentek
Yuliia Starenko -
Výzkum interakce elektrického pole s ionty těžkých kovů pro účely vývoje prototypu zařízení na separaci těchto kovů z odpadních vod
Tomáš Ondračka -
Prototyp mobilní aplikace pro prodej oděvů
Vladyslav Riabota -
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz