Petra BULÍNOVÁ

Diplomová práce

Výzkum aktuální podoby výuky dějepisu na základních a středních školách a reálných znalostí studující mládeže s důrazem na klíčové události a osobnosti historie 20. století

Research of the contemporary form of history lessons in elementary and secondary schools
Anotace:
Empirický výzkum si kladl za cíl pomocí dotaníkového šetření zjistit reálné znalosti dějin 20. století u žáků a studentů. Taktéž jsme se zabývali současnými i budoucími podmínkami dějepisného vyučování, historickými prameny a přístupy k výuce dějin 20. století.
Abstract:
Objectiv of the Empiric research is (trough the use of questionnaire) to find out real knowledge in history of the 20. century by the students of elemantary and secondary schools. We are also concerned with contemporary and futur conditions of history lessons, historical origins and approach to lessons of history of the 20. century.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2006
Zveřejnit od: 30. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2007
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BULÍNOVÁ, Petra. Výzkum aktuální podoby výuky dějepisu na základních a středních školách a reálných znalostí studující mládeže s důrazem na klíčové události a osobnosti historie 20. století. Ostrava, 2006. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta