Filosofie očima dětí na I. stupni ZŠ – Vladan SIMERT
Vladan SIMERT
Master's thesis
Filosofie očima dětí na I. stupni ZŠ
Philosophy through the eyes of children at primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje chápání filosofie na prvním stupni základní školy, jak z pohledu učitele, tak dítěte. Cílem teoretické části diplomové práce bylo objasnit pojmy, týkající se dítěte i filosofie. Těmito pojmy myslíme osobnost dítěte, jeho charakteristiku, zaměření na mladší školní věk, filosofii jako celek, její vznik a současné podoby. Praktická část se zabývá průzkumem, který je realizován …viacAbstract:
This thesis studies understanding of philosophy in the primary school, both from the teacher's and child's point of view. The aim of the theoretical part of the thesis was to clarify the concepts referring to a child and philosophy. By these concepts we mean the child's personality, its characteristics, focused on younger school age, philosophy as a whole, its formation and its current form. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIMERT, Vladan. Filosofie očima dětí na I. stupni ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Právně filosofické aspekty právního systému Protektorátu Čechy a Morava
Antonín VESELÝ -
Filosofie pro děti jako prostředek etické výchovy zahrnující různé oblasti života dítěte v mladším školním věku
Vladislava JOZOVÁ -
Filosofie pro děti jako koncepce výuky náboženství a katecheze.
Barbora ODEHNALOVÁ -
Jazykový model Wittgensteinovy pozdní filosofie
Jan TVRZ -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Filosofie pro děti v programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Iva KOZUBÍKOVÁ -
Filosofie pro děti na I. stupni základní školy
Jana VLASÁKOVÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ