Budování značky prostřednictvím crowdfundingu – Ing. Marek Štepita
Ing. Marek Štepita
Diplomová práce
Budování značky prostřednictvím crowdfundingu
Brand building by way of crowdfunding
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Brand building by way of crowdfunding“ is to analyze the crowdfunding method as a brand building tool. The focus in this paper is on reward-based crowdfunding through internet based platform. First part aims at the theoretical background of crowdfunding and brand building with focus on digital communication channels. At the end of the first part author defines the …víceAbstract:
Predmetom práce „Budovaní značky prostředníctvím crowdfundingu“ je analýza procesu využitia metódy crowdfundingu, pri budovaní značky. Konkrétne sa táto práca zaoberá metódou reward-based crowdfundingu, prostredníctvom internetovej platformy. Prvá časť práce je zameraná na objasnenie problematiky crowdfundingu a teórie budovania značky, s prihliadnutím na oblasť digitálnych komunikačných kanálov. V …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v39mk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Budovanie značky DONGFENG
Samuel Prezbruch -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka