E-learning jako moderní opora učitele na střední škole – Bc. Pavel Lorenc
Bc. Pavel Lorenc
Master's thesis
E-learning jako moderní opora učitele na střední škole
E-learning as a Modern Support for Teachers of Secondary Schools
Anotácia:
Hlavním cílem práce bylo analyzovat problematiku využívání informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání, zaměřit se na aktéry vyučování a teorie učení, aby byl na základě této analýzy navržen a vytvořen e learningový kurz, který reflektuje možnosti jeho využití při výuce na střední škole. Cílem kurzu bylo poskytnout učitelům středních škol praktickou ukázku toho, jak má vypadat moderní e …viacAbstract:
The Master’s thesis deals with the issue of ICT use at secondary schools. The main goal of the thesis is to analyse actors in education and learning theories. Based on this analysis, an E-learning course reflecting possibilities of its use in secondary school teaching was created. The purpose of the course is to provide a practical example of a modern e-learning course to secondary school teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vm4ct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
Teorie podivnosti Pavly Horákové a Možnosti milostného románu Jana Němce očima feministické literární teorie
Jitka Zapletalová -
Badatelsky pojatá teorie grafů na SŠ
David Moravec -
Aspekty výuky předmětu teorie řízení a zásad bezpečné jízdy pro střední školy
Libor Haltmar -
Úvod do teorie her pro žáky středních škol
Matěj STRUHAŘ -
Metodické listy pro výuku elementární hudební teorie v rámci přípravného studia II. stupně hudebního oboru základní umělecké školy
Pavel Cígler -
Přehled a srovnání korespondenční a koherenční teorie pravdy
Jan Kostelník