Jakub Hort

Bachelor's thesis

Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem

Daily deal sites as a tool of communication with customer
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of daily deal sites. The paper first describes the marketing communication in general. The next section is devoted to the history of daily deal sites in the world, and in the Czech Republic and describes the way the daily deal site works. First, the methodology of work is introduced in the research section and then a quantitative research is performed. The main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2014
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40412

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management