Ondřej Hradský

Bachelor's thesis

Marketingová strategie rodinné firmy

Marketing strategy of family-owned company
Abstract:
V nedávné době zaznamenal masozpracující průmysl velké a ne příliš pozitivní změny v jeho struktuře. Změny ovlivnily všechny společnosti podnikající v tomto oboru. Klíčem k tomu, jak být stále konkurenceschopným a silným hráčem na tomto trhu, se stává mimo jiné marketing a s ním spojené aktivity. V práci je detailně popsána celá společnost Jatky Hradský s.r.o., která se zabývá výrobou masa a masných …more
Abstract:
Meat industry has recently recorded a large and not very positive changes in its structure. These changes affected all companies in this field. The key factor how to be still competitive and strong player at this market is marketing. My thesis describes in detail parent's company called Jatky Hradský s.r.o., which is engaged in production of meat and meat products. This family-owned company is based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jaroslav Kerner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42158