Ondřej Hradský
Bachelor's thesis
Marketingová strategie rodinné firmy
Marketing strategy of family-owned company
Abstract:
V nedávné době zaznamenal masozpracující průmysl velké a ne příliš pozitivní změny v jeho struktuře. Změny ovlivnily všechny společnosti podnikající v tomto oboru. Klíčem k tomu, jak být stále konkurenceschopným a silným hráčem na tomto trhu, se stává mimo jiné marketing a s ním spojené aktivity. V práci je detailně popsána celá společnost Jatky Hradský s.r.o., která se zabývá výrobou masa a masných …moreAbstract:
Meat industry has recently recorded a large and not very positive changes in its structure. These changes affected all companies in this field. The key factor how to be still competitive and strong player at this market is marketing. My thesis describes in detail parent's company called Jatky Hradský s.r.o., which is engaged in production of meat and meat products. This family-owned company is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42158
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jaroslav Kerner
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková