Marketingová strategie rodinné firmy – Ondřej Hradský
Ondřej Hradský
Bakalářská práce
Marketingová strategie rodinné firmy
Marketing strategy of family-owned company
Anotace:
V nedávné době zaznamenal masozpracující průmysl velké a ne příliš pozitivní změny v jeho struktuře. Změny ovlivnily všechny společnosti podnikající v tomto oboru. Klíčem k tomu, jak být stále konkurenceschopným a silným hráčem na tomto trhu, se stává mimo jiné marketing a s ním spojené aktivity. V práci je detailně popsána celá společnost Jatky Hradský s.r.o., která se zabývá výrobou masa a masných …víceAbstract:
Meat industry has recently recorded a large and not very positive changes in its structure. These changes affected all companies in this field. The key factor how to be still competitive and strong player at this market is marketing. My thesis describes in detail parent's company called Jatky Hradský s.r.o., which is engaged in production of meat and meat products. This family-owned company is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jaroslav Kerner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková