Klára Kopecká

Bachelor's thesis

Srovnání vnímání reklam značek parfémů pro muže a ženy

Comparison of the Perception of Perfume Brands Advertisements for Men and Women
Abstract:
Reklamy značek parfémů se často opírají o abstraktní obrazy a asociace. Mohou přesvědčit člověka, aby si vůni koupil, aniž by si k ní přivoněl. Zaměření na fantazii umožňuje značkám využít sílu představivosti. Začíná se však objevovat problém, že reklamy na parfémy bývají stereotypní, využívají stejných prvků nebo témat a může se se stát, že nedávají smysl. Bakalářská práce měla za cíl srovnat vnímaní …more
Abstract:
Advertisements for perfume brands often rely on abstract images and associations. They can persuade a person to buy a fragrance without smelling it. Focusing on the imagination allows brands to harness the power of the imagination. However, there is a problem that perfume advertisements tend to be stereotyped, using the same elements or the same themes, and may not make sense. The aim of this bachelor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: Petr Lůžek
  • Reader: Ondřej Riffler

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace