Srovnání vnímání reklam značek parfémů pro muže a ženy – Klára Kopecká
Klára Kopecká
Bachelor's thesis
Srovnání vnímání reklam značek parfémů pro muže a ženy
Comparison of the Perception of Perfume Brands Advertisements for Men and Women
Anotácia:
Reklamy značek parfémů se často opírají o abstraktní obrazy a asociace. Mohou přesvědčit člověka, aby si vůni koupil, aniž by si k ní přivoněl. Zaměření na fantazii umožňuje značkám využít sílu představivosti. Začíná se však objevovat problém, že reklamy na parfémy bývají stereotypní, využívají stejných prvků nebo témat a může se se stát, že nedávají smysl. Bakalářská práce měla za cíl srovnat vnímaní …viacAbstract:
Advertisements for perfume brands often rely on abstract images and associations. They can persuade a person to buy a fragrance without smelling it. Focusing on the imagination allows brands to harness the power of the imagination. However, there is a problem that perfume advertisements tend to be stereotyped, using the same elements or the same themes, and may not make sense. The aim of this bachelor …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedúci: Petr Lůžek
- Oponent: Ondřej Riffler
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Polarizace profilu hostů žena versus muž
Tomáš Schulz -
Postavení žen na trhu práce, žena ve vedoucí pozici
Adéla Borová